• (iOS) Dropdom - juveeli lööklaine petab palju raha välja

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dropdom - juveeli lööklaine ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dropdom - juveeli lööklaine IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab palju raha välja ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dropdom - juveeli lööklaine 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nautisin mängu, kuid märkasin üht suurt väljalülitamist. Kui hakkate lähenema 2000 punktile, väheneb üksikute plokkide arv drastiliselt ja järsult, mis muudab sammu pidamise peaaegu võimatuks. Sellest hetkest alates peate lootma pigem õnnele kui oskustele. Tänu sellele olen kaotanud huvi.

    Kui saaksin vaigistada lisad ja heliefektid, kui ma kaotan, annaksin sellele kõrgema hinnangu. Mäng on lõbus, kuid ma ei saa mängida, kui tahan, ilma telefoni vaigistamata, mis pole alati võimalik

    Mulle meeldis see seni, kuni hinded muutusid ebajärjekindlaks. Mul oli skoor üle 100 000, kuid siis, kui ma uuesti alustasin, kulus kogu aeg, et jõuda isegi 2000-ni. Kustutasin rakenduse seetõttu. Mul ei olnud reklaamide vastu midagi, sest mäng oli seda väärt, kuid punktide arv on suur langus

    Liiga palju reklaame. Mäng on hea, väga väljakutseid pakkuv, kuid reklaamide arv (üks pärast iga mängu ja mõnikord ka mängu keskel), nii et see on minu jaoks pärast paaritunnist mängimist. Palun ärge öelge, et ma võin nendest vabanemise eest maksta, kuna mängin ka teisi mänge, millel on endiselt reklaame, kuid palju harvemini.

    Mulle väga meeldib see mäng, minu ainus probleem on see, et seal on liiga palju FN-reklaame. Üritan mängu sisse saada ja sina mängid igal vaheajal reklaami. Olen lõpetanud.

    Varem oli see hea, kuid nüüd saate lihtsalt 1300 punkti juures tohutuid plokke ja sellest pole mingit võimalust mööda pääseda, hoolimata sellest, kui tark sa oled. Desinstallimine.

    Nii lõõgastav, see võtab teie stressi maha.

    Aga kas ma saan vihjed välja lülitada? Samuti on mõnikord sõna otseses mõttes võimatu, et plokid kukuvad maha pidevate suurte plokkide ridade tõttu, mis muudavad selle ilma igasuguse strateegia või juhuseta surnuks. Masendav, kui olen rekordi lähedal.

    tõesti suurepärane mäng, välja arvatud kõik tüütud reklaamid. Ma maksaksin täiesti tasulise rakenduse eest, kus pole reklaame. kui see oleks olnud esmaklassiline, oleksin andnud viis tärni.

    Suurepärane mäng, aga muudetud nii, et 2000 punktiga ei saa. KOORMATUD kuulutustega. Kahju, et nad selle ära rikkusid.

    Liiga palju reklaame

    See on sõltuvust tekitav ja põnev

    See on reklaamimäng. Iga kord, kui olete mängu lõpetanud, tulevad reklaamid. Ja iga kord, kui olete minimängu mängimise lõpetanud, kuvatakse reklaam. Ei soovita.

    Kui vaatate mängu jätkamiseks reklaami, eemaldab see 2 rida. Siis kukub see lihtsalt maha, muutes edasiliikumise niikuinii võimatuks, muutes äsja vaadatud reklaami ajaraiskamiseks. Palun parandage see.

    Tõesti lõbus ja sõltuvust tekitav mäng.

    Puzzle.2-l on tükk külmunud, mul on ekraanipilt, jagan hea meelega, et parandada.

    Olin sellest mängust tõesti sõltuvuses, kuid nagu teised on märkinud, on minu kõrgeim punktisumma umbes 490 000, kuid nüüd ei saa ma pärast pikka mängimist isegi 50 000-ni. Minu oskused on paranenud, kuid punktisumma on madalam. Desinstallitakse pettumuse tõttu.

    Liiga pikk reklaami kestus hävitab mängu. Enne iga mängu pead vaatama reklaami. See on tavaline. Kuid reklaamide kestus võib olla üle minuti ja see on liiga palju. Mulle meeldis mäng, kuid desinstallisin selle pettumuse tõttu. Kui nad piiravad reklaamide pikkust kuni 30 sekundini või pikemaid reklaame, mis ilmuvad ainult iga viie mängu järel, installiksin selle hetkega uuesti. Nad peavad sellega tegelema!

    aeganõudev, stimuleerib aju keskenduma ja tõesti hea

    Ma tahan lihtsalt seda neetud mängu mängida, kuid iga sekund hüppab midagi ette, kui hakkan esitusnuppu vajutama. Leaderbords, mingid kastid ja mis muud.. las ma mängin seda neetud mängu! Igatahes desinstallisin selle pärast 10-minutilist pettumust. Pole minu aega väärt. Palju kasutu sisu maailma kõige lihtsama üldteadmiste mängu jaoks. Kui vastate õigesti, esitatakse teile küsimus - võidate, kui mitte - kaotate, nii lihtne see ongi. Pole vaja kõike liiga keeruliseks ajada. Jeesus!

    Minu jaoks rahuldav mäng. Kuigi üsna igav

    Suurepärane mäng, pidevad reklaamid rikuvad selle ära. Vajab ka seadet muusika väljalülitamiseks.

    Mis mulle selle mängu juures ei meeldi, on see, et nad võtavad pärast 15 tükki teenitud tükid ära. Mitte ainult, et nad võtavad ära ka 15 pusletükki, mille olete juba võitnud! Pole õiglane, üldse mitte õiglane.

    Halvim kogemus kunagi!...olete tuhandel blokil kinni ega suuda ületada 1000 punkti. Milline vedamine!! Vabanege sellest neetud puslest, mida me armastame mängu nii nagu see oli enne... see võltsitud versioon on sassis!

    see ummikus madala skoori, mitu korda sa murda thw ploki! sellel pole mõtet ja mõistatus on imelik, nii palju plokki on see ainult üks või kaks! see pole enam naljakas mäng, ma kahetsen seda praegu, ma peaksin versiooni värskendama! ma saan viimases versioonis 20 000. ainult alla 30 minuti. aga nüüd, ma mängin peaaegu ühe tunni ja see on ainult tuhat, 2 või 3!? 12-15 puslega!? kurat, see on kohutav!

    Parandage meie mõtlemisoskust, kes on valmis ikka ja jälle mängima

    Soovin, et see mäng oleks see, mida reklaamiti. Ma ei saa ka punktiarvest aru. Esimest korda mängides jõudsin 25K-ni... pole suutnud enam lähedale jõuda.

    See meeldis hästi, kuid see ei lase youtube'i videol esitada, kui see on avatud, nii et see on minu jaoks keelatud. Ma pean saama oma asju kuulata!

    plokid lähevad aina suuremaks ja suuremaks, ilma reklaami vaatamise või raha kulutamata on võimatu edasi liikuda

    Hea mäng, ainult et mängimise ajal ei saa teistest rakendustest muusikat kuulata. Ainuke mäng minu telefonis, millel on see probleem, tõeline jama.

    Rush Arcade kkro

    Iga kord, kui liigute allapoole, et klotsid põhjani puhastada, liiguvad need korraga 4 rida ülespoole. Kogu pingutus lihtsalt selle nimel, et koheselt keskele tagasi jõuda. Ja siis saate samade suurte plokkidega jada ilma võimalike liigutusteta joone puhastamiseks, hoolimata sellest, kui targalt olete mänginud

    miks see pole mõeldud lastele ja miskipärast on see mäng nii raske, et see saab nii ruttu otsa, ma desinstallin selle, kui see paremaks ei lähe ja mille pagana jaoks on nii palju lisandeid. Kui installite selle, ei tee te muud, kui raiskate aega. kahjustab ka silmi. aeg, mis mul kulub, et saada hindeks 300, ma võin selle ajaga lihtsalt süüa süüa, nii palju ajaraiskamist


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :