• (Android/iOS) Cooking Mama: Let\u0027s cook! ბევრი მონეტის გატეხვა

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ბევრი მონეტის გატეხვა ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Mama: Let\u0027s cook! 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ეს არ არის ძალიან კარგი, მე ვერც კი ვამზადებ რაიმე საბაჟო კერძს და კერძების მომზადებას დიდი დრო სჭირდება

    ასე რომ, მე გავიზარდე Cooking Mama-სთან და ყოველთვის ვთამაშობდი ჩემს DS-ზე. თუმცა, და მართალი გითხრათ, DS თამაში ბევრად უკეთესია ვიდრე ეს. იმდენი რეკლამაა და მე ნამდვილად არ მომწონს ბედნიერი საკვების იდეა, რადგან მათ გარეშე ვერაფერს ამზადებ. თუმცა, DS თამაშთან ერთად, მე მქონდა საათობით და საათობით სახალისო თამაში და უბრალოდ არ მომწონს, რომ შემეძლო ამ თამაშით სიამოვნება, როგორც ადრე. გთხოვთ გააუმჯობესოთ. პატივისცემით, რატომღაც მაინც Cooking Mama-ს ფანი.

    Cooking Mama: Let's cook! Læring fffg

    მე უბრალოდ მინდა ვთქვა, რომ მე ნამდვილად მიყვარს ეს თამაში, სამზარეულოს დროს არ მომწონს გრაფიკა, მაგრამ კარგია, რადგან მე მიყვარს ყველაფერი დანარჩენი და ის ასევე ძალიან დამამატებელია, ასე რომ, ეს შესანიშნავი თამაშია, როდესაც მოგბეზრდებათ ან უბრალოდ გსურთ რაიმე გააკეთოთ. ახლა მე არ შემიმჩნევია რაიმე ხარვეზი ამ თამაშში, ასე რომ, ის უბრალოდ იდეალურია ჩემთვის და ძალიან მომწონს და იმედია ყველას მოეწონება

    მე მიყვარს თამაში, მაგრამ მართალი გითხრათ, ის ნამდვილად ბინძურია. ძალიან ბევრი რამ ხდება ერთ გვერდზე და ეს ნამდვილად ფანტავს ყურადღებას.

    რეკლამების, რეკლამების, რეკლამების გარდა არაფერია... მახსოვს, რომ მიყვარს ეს თამაში ჩემს DS-ზე. ეს საერთოდ არ უახლოვდება ამ გამოცდილებას.

    Cooking Mama: Let's cook! Ta’lim vzqz

    Cooking Mama: Let's cook! Læring fffg

    პრაქტიკულად შეუძლებელია, რადგან მომხმარებელი მუდმივად (სიტყვასიტყვით გამუდმებით) იბომბება მოციმციმე ღილაკებით და მოთხოვნით, რომლებიც გადამისამართდებიან ფასიან კონტენტზე. ერთხელ ვითამაშე და შემდეგ წაშალე, რადგან ვერ შევურიგდი იმ მიზერულ გართობას, რომელიც მქონდა ფულადი სახსრების აშკარა აღებასთან, რომელსაც აპლიკაცია ცდილობდა ჩემგან ყველა ეკრანზე. Mama-ს ვარსკვლავების რეიტინგიც კი ვიზუალურად დაფარულია ამომხტარი ფანჯრის გამო, რომელიც მომხმარებელს აიძულებს რაიმე მიზეზით მისცეს თამაშს ფული. მენატრება ძველი მზარეული დედა. ძალიან იმედგაცრუებული ვარ.

    Მშვენიერი იყო? ცოტა ხნით ვხალისობდი, მაგრამ ამის გაკეთება ნამდვილად შეგიძლია. თქვენ შეგიძლიათ ითამაშოთ სხვა თამაშები მხოლოდ 15 წუთში და ეს საკმაოდ სამწუხაროა, რადგან მე მომეწონა მათი თამაში ისევე, როგორც მთავარი სამზარეულო. ასევე, რეცეპტების უმეტესობა არის paywall-ში, ასე რომ, ეს ასევე სახიფათოა

    მე ძალიან მომწონს ეს თამაში. ეს თამაში არის . მზარეული დედა. 5 დაწყება.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :